vrijdag 21 maart 2014

Het fenomeen @JGobelijn.

Dames en heren, ik presenteer u @JGobelijn. Een vrij unieke twitteraar met een onverklaarbare liefde voor penisslangen, caps lock en enkele politiek geëngageerde personen. Waarom ik deze post aan hem wijd? Omdat ik een uniek portret wil schetsen van iemand die misschien niet altijd even goed begrepen wordt (snif, snotter). En omdat het de gewoonte is om als twitteraar enkel je vrienden in de spotlights te zetten. En omdat ik echt tijd te veel heb en daarom de meest geschifte tweets van iemand opzoek.

Beste Gobelijn, deze is voor jou. Een overzicht van januari 2013 tot maart 2014. Mocht er straks opeens een ambulance met mannen in het wit voor je deur staan, ik heb er niets mee te maken!

(De inhoud van deze blogpost kan best choquerend zijn. Gelieve geen drank of voeding tot u te nemen terwijl u leest.)































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten